Monday, October 7, 2013

わたしのははの誕生日

きょうはわたしのははの誕生日(たんじょうび)です。五十七(ごじゅうなな)さいです 
ケーキと中国(ちゅうごく)の麺(めん)たべます中国の人(ひと)はみんなたんじょうびに麺(めん)をたべます。さらに,わたしはははににチョコレートをあげました。わたしの兄(あに)ははなをあげました。わたしのちちもはなをあげました。







4 comments:

  1. Happy birthday, クリスタル’s mother! I hope she has an amazing day :) I was surprised that Chinese people eat noodles for their birthday!!:0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! She did have an amazing day! I was not at home, but my brother took her to see a movie and watch a movie.

      Delete
  2. クリスタルさん、はじめまして。TAのすがです。
    おかあさん、おたんじょうびおめでとうございます! クリスタルさんに、おいわいしてもらって、おかあさんも、うれしかったでしょうね。 とてもきれいなおかあさんですね!

    ReplyDelete
    Replies
    1. すがさん、はじめまして!ありがとうございます!!

      Delete